ebrukaya23 biz bu durumdan dolayı hastanedeyiz 54 günlük benimde kızım çok huzursuz ağlıyordu getirdik idrar tahlili yapıldı meğer kaka ve çişini yaparken ağlıyormuş. doktor yatış verdi 6 gündür hastanede antibiyotik tedavisi görüyoruz. ama daha küçük olup sadece antibiyotik iğne ile geçirende varmış doktordan doktora değişiyor sanırım. ama biz toparladık çok şükür kızım her geçen gün daha iyiye gitti