Kızlar hep emziriyodum bazen gazdan emmek istemezse veya doymadıgını hissedersem mama veriyodum ama bu ara emiyor emiyor doymuyor. Çekince bakıyorum hala sğt var sıkınca ama emzirsemde doymuyor mama verince 10-15 cc içiyo doyuyo yada bazen 30-45 bile içiyo ama sütte var neden emmeye devam etmiyo veya doymuyo?