Prematur1 Ben de çok çabuk etkileniyorum etkilenmemek zaten elde değil. Ben de gördüğümden beri eş dost, çalışma arkadaşlarım,ailem,sosyal medya vb bir çok yerden paylaştım. Bunu yapmakta sanki zorunluymusum gibi hissettim cünkü onlar birer bebekler. Umarım iyileşirler de tedavilerini olur bu yavrucaklar