Yaseminnn28 Merhaba tatlış anneler Bebeğim 7,5 aylık erkek baş çevresi üst sınırda çıktı bu ay böyle bir durum yaşayan anneler var mı ne dedi doktorunuz süreç nasıl devam etti bilgi ve yardım lütfen😢😔
Nilguny Yaseminnn28 genetik olabilir bizimde hep üst sınırda devam etti bıngıldağı açıksa ultrasonla bakıp bir sorun olup olmadıgını tespit edebilirler. Bizde bir sorun çıkmadı ama yine içimiz rahat etsin diye beyin cerrahine götürdük doktor eğer gözlerde aşşağı dogru bakış uykuya eğilim ve şiddettli kusma yoksa bir sorun yoktur dedi ve konu kapandı hala önden gidiyor mesala ama babaya çektiğinin kanaatini getirdik konu kapandı.
Erv Yaseminnn28 bizimde buyuk 97 persentil uzeri cikio dedi hidrosefaliden suphe ettiler mr girdi cok azcik sivi birikmesi var dendi takip altindayiz
burjuvaanne Yaseminnn28 bizde hep alt katagorideydik ama sorun etmedik her ay 1 cm bile artsa gelisiyor demektir dedi doktor takibe aldi takipde zaten bas ölcumu sadece . Genetik olabiliyor doktor dedi babaya cekmis dedik kafamizdan sildik dusunceyi 💐☺️ Boy kilo bunlar hic onemli degil onemli olan basin buyumesi . Cunku baş buyumezse yapabilcekleri hic birsey yok Allah korusun siz merak etmeyin 🧿
Yaseminnn28 Nilguny bebeğiniz kaç aylık kusma var mı sizde bizde usg çektirdik ama çocuk nürolojiye gittik MR istediler beyin cerrahiye gitmedik açıkçası
Nilguny Yaseminnn28 3 yaşında benim kızım ama doğumdan itibaren baş önden gitti bu yüzden bıngıldak açıkken ultrason ile baktılar bir problem yoktu. Kusma falanda olmadı bizde.
Yaseminnn28 Erv geçmiş olsun inş bişi yoktur kaç aylık bebeğiniz ve 7 saat nasıl aç bıraktınız MR için
Erv Yaseminnn28 19 gun sonra bir yasina girecek yok cnm ac birakmadm karni toktu uyku ilaci verdik yoksa hayatta yatmazdi
Yaseminnn28 Erv uyku ilacı oluyor mu bize kimse bişi demedi 7 saat açlıkla sakinleştirici verip çekiceklermiş bugün MR çekilecekti gitmedim aç kalamıyor ki bebeğim siz doktor kontrolünde mi uyku ilacı verdiniz detaylı bilgilendirirseniz sevinirim MR çektirip emin olmak istiyorum Allah bebişlerimize sağlık sıhhat versin
Erv Yaseminnn28 cnm noroloji doktoru bebegin kilosuna gore uyku ilacin dozunu ayarladi biz aldik mr randevu saatinden yarim saat once ordaydik ilaci doktora verdik hemsire hazirlayip verdi bebege icirdim ayagimda salladim uyudu cektik
Yaseminnn28 Erv bize nüroloji doktoru ilaç filan vermedi ilaç adı neydi bebeğim 8 aylık olduğundan mı acaba kilonuz nedir bende bi dr konuşayım şüpheyle yaşamak istemiyorum önemli bir durum bu çünkü ve çocuğum o kadar saat nasıl aç bırakabilirim vicdanım rahat olmaz çocuk nasıl dayansın Bn düşününce içim acıyor 😔
Yaseminnn28 Erv siz erken doğum mu yaptınız birde İstanbul’daki hastaneye mi gittiniz çok soru soruyorum ama gerçekten içim hiç rahat değil