zdvci Merhaba sorum yukarıda bebeğime banyo yaptırdım 6 saattir uyuyor iki kere emzirdim kendim uyandırarak uyumaya devam etti normal mi bu durum (bebeğim 2 aylık ilk deneyimim normal karşılayın lütfen 😊)
Birdunyabircennetannesi zdvci Şükret bacım maşallah sübhanallah ❤️ Çok normal emzirdiysen sorun etme canım yat dinlen uykuyu sevmeyen bebek olmasın sakın uyandırma olur mu 🙋
Ayse292973 zdvci benim ki de bi ara öyleydi sordum doktora bebekler uyuyarak büyür dedi bırak uyusun dedi. 7 saat kadar uyusun 7. Saatte emzir dedi 2,5 aylık falandı bunu söylediğinde
Leyla0613 zdvci benim bebeğim de özellikle banyodan sonra o şekilde uzun uyurdu ama ben kaldırmadan yavaşça göğsümü uzatıp emzırıyordum uykuda emer geri yatardı çok ufaktı o zamanlar içim rahat etmiyordu o kadar yatırmaya bildiğim kadarıyla 7 saatten sonra emzırmek gerekıyor
Yigitmiray38 zdvci banyo yormuştur onu bizimki de banyo yapınca uyur bırak uyusun sende güzelce uyu acıkınca uyanır zatn 🤗
zdvci Birdunyabircennetannesi ayy tamam o zaman rahatça uyuyabilirim tedirgin oldum emin olmak istedim teşekkür ederim ❤️❤️
Byzcgty zdvci çok normal karnı aç olmadığı sürece uyanmasına gerek yok gazı falanda yok demekki rahatlamış :)
ferlazen zdvci 3 saatte bir uyandırman lazım ayık kalsın biraz belki şeker yükselmesi yada düşmesi olmuştur. Poposunu açarsın uyanır. 6 saat aralıksız ise olmaz. Arada es verdirmen lazım. Gece uykusunu demiyorum gündüz uykusu. Geceletin bile alıp kucagıba emzırebılırsıb
Pembebeyzmavi zdvci daha öncede böyle uzun uyurmuydu? Birde 2 ay ve üstü bir bebeği 6 saatlik zaman diliminde iki kere emzirmeyin ne güzel uyuyorda. 6-7 saatin sonunda emzirebilirsiniz