Nurellaaaa 39 günlük kızçem sağ göğüsü emiyor sola gelince almak istemiyor, hayır sağ sol ne farkı var ne kızııııım 🤦🏻♀️ Sizce neden böyle yapıyor atak haftası ondan olabilir mi ? Geçen gün yaptı geldi geçti dedim bugün akşam yine yaptı aynı şeyi 🙄🙄
Glsh13 Nurellaaaa benim kizimda 46 gunluk ayni seyi yapiyor.gun icinde mutlaka 2 kere sol mememe koyunca daha emmeden basiyor yaygarayi.sonra rmiyor ama nasil kiziyor iiih iiii diye bagirip kafasini geri cekip tekrar emiyor.bi 5 dakika boyle yapip sonrada normal emiyor bende anlamadim neden boyle
Cennet_annesi Nurellaaaa acaba sol göğsünüz tersinize gelipte veremiyor olabilir misiniz , bende yaşamıştım bebiş sinirlenip emmiyor
Eylulece35 Nurellaaaa başta solu emmedi sonra ikisini bıraktı bizde meme reddi oldu sizin deildir inşallah . Sağı emzirir şekilde kandırmaya çalışın. Uzun süre solu emmediyse sütün tadı değişir tuzlu olur sağım yapın eğer öyleyse. Tadına bak anlarsın zaten
Sulekurt1 Nurellaaaa Nurellaaaa Benim kızım 32 günlük benimkide sürekli sadece sağ göğsü emiyor ve sol göğsü emmiyor nedenini sonradan anladım sağ göğüs ucum daha ince emebiliyor ama sol göğsüm daha kalın olduğu için ağzına alamıyor bende bir yöntem buldum duştan sonra pompayla hafif çekiyorum ve direk ağzına veriyorum ucunu sonra emiyor sağa göre bide aksine sol göğsümdeki süt daha koyu ve doyurucu en son çare onu da yapmazsa sağıp verin çünkü gerçekten faydasını gördüm
Nurellaaaa Glsh13 Allah Allah çok ilginç yaa aksine sol göğüste daha çok sütüm var neden öyle yapıyorlar acaba 😔
Nurellaaaa Cennet_annesi yok canım güzel kavrıyor ağzına zorla veriyorum o zaman da midesi bulanıyor aklıma şey geldi göğüs pedi kullanıyorum oda fazla dolmuş ekşi ekşi kokuyordu ondan almak istememiş olabilir mi
Cennet_annesi Nurellaaaa göğsünüzü ılık suyla bi temizleyin olabilir o şekil de çok bekletmeyin iyi değil ağzı pamukçuk olur bide göğsünüz hava alsın hem yara olmaz
Betullyilmaz_ Cennet_annesi merhabalarrr bende 22 günlük anneyim. Dogurdugumdan beri yaralarla uğraşıyorum. Gümüş kapak aldım, sütyen ile destekleyip gümüş kapak kullanıyorum ve emzirmeden emzirmeye çıkarıyorum. Sorum vardı da cevaplarsanız çok sevinirim ilk bebeğim.. o bölgeyi nemli tutmak mi hızlı iyileştirir yoksa kuru bırakmak mi? Çünkü bir türlü iyilesmiyor nemli olduğu için diye düşünmeye başladım teşekkür ederim 🌸
Cennet_annesi Betullyilmaz_ Allah analı babalı büyütsün 🌼 nemli kalmaması gerekiyor sürekli açık tutmaya çalışın sonuçta gümüş kapakta yara iyileştirmek için onuda kullanın kremde mutlaka sürün sürekli temiz tutun göğsünüzü evde göğsünüz açık gezin hiç bişey olmaz cekinceniz varsa bile bebisinizi düşünün göğüsün hava alması önemli sürekli kapalı olursada bebeğin ağzında yara çıkma durumu çoğalır ve yanlış emzirmek yarayı en çok etkileyen neden maalesef 😌 inşallah yararlı olmuştur
Betullyilmaz_ Cennet_annesi Allah razı olsun inşallah senin bebisin de sağlıklı analı babalı mutluuu büyür güzelim 🥰❤️ dediğini yapıp bugünden itibaren kuru tutup gümüş kapak ve krem şeklinde ilerleyecegim ❤️ ıslak kalınca da çok acıyor diyordum demek bu yüzden tam iyilesemiyorum 🥲🥲 çok yararlı oldu çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️
pembehanm Benım oglum yaptı bana onu sok gogsumu zar zor verdım sımdı sağ buyuk sol kucuk kaldı resmen