Zumbairem Hiç organik almayın... Hipp combiotic bence 1 numaralı mama içindeki probiyotikler sayesinde bebeğim hiç kabız olmadı. 2,5 aylığız. 30 cc ye 1 ölçek mama şeklinde kullanıma devam ediyoruz. Mama üzerimde ki talimatlara göre 150 cc içebiliyoruz şuan. Fakat biz 120 cc içebiliyoruz. Kilo alımımız çok şükür normal. Hipp combiotic çabuk acıktırıyor fakat yese bile şekerli mama ile beslenen bebekler gibi iri olmuyor. Benim stres yaptığım dönem yaşadığım İçin sütüm olmadı ve mama ile beslendik hep