Bence kendi haline birakin.eline verip keşfetmesini bekleyin deneme yanılma yöntemiyle öğreniyorlar.oglumda 1 hafta zorlanmistim ilk annelik tecrübesizliği aman dedim bogulursa sonra amaaan dedim sen bilirsin koydum kenara. çocuk baktım 2 gün sonra sanki 1 senedir pipet kullanıyormuş gibi ustaca çekmeye başladı boşuna paralamisim kendimi.ustune dusmeseydim belki ertesi günü kendi kendine öğrenecekti.kizimada 11 aylıktı dedim abisindeki gibi zorlamayacagim verdim eline içinde de su vardı bıraktım oynadı parmakladi dökmeye çalıştı yeri geldi döktüde ilk gün öyle geçti ikinci gün sulugunu gösterip mama dedi verdim baktım lık lık içiyor