Anneler kızım 6 ay 24 günlük . Sezaryen doğum yaptım. Sütüm o zaman çoktu emzirdim ve sağıp biberonla içirdim. Sık sık mastit olurdum. Biberon nedeniyle sık sık meme reddi yaşadım ve emzik biberonu hayatımdan çıkardım taaa ki bu haftaya kadar . Meme reddimiz vardı bezleri bomboştu süt sağıp içireyim dedim bide ne göreyim 30 cc süt çıkmadı . Başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki . Süt yok diye emmek istemiyormuş yutkunmasıda yoktu 😔 sık sık emzirmeye çalışıyorum ayakta hoplatarak emziriyorum artık zor taşıyorum 😔 süt artsın diye denemediğim şey kalmadı yoruldum yıldım bıktım . Keşke mama yesede bitse bu çilem dedim kızım asla mama içmiyor püskürtüyor . Uykudaykende aynı. Artık zorla içerecek hale geldim çok üzgünüm elimden de bişey gelmiyor. Sütümü arttıracak ne yapabilirim bana lütfen yardımcı olun 😔 pes etmek üzereyim artık gücüm kalmadı… Doğduğu günden beri meme reddi beni bitirdi artık