Ezooo benimki de 9 aylık dün başladım. Yatağına yatırıp pişpiş açıyorum ağlayınca kuağıma alıyorum geri yatırıyorum sabah ilk uykusunu ağlamadan 35dk da yaptı ikinci uykuya iki saat uğraştım uyumadı ama ağlamadıda. Gece uykusunda 1.30st ağladı sürekli kucağıma aldım bıraktım bu şekilde ve 9 saattir uyanıktı ona rağmen uğraştırdı. Bugün 2.gün bakalım nasıl geçecek. Yapmam gerekiyor çünkü kucağımda hoplatarak gezerek uyuyor sadece dışarda arabada veya bebek arabasında asla uymuyor,belim kollarım çok ağrıyor artık