beyazgulll Bebeğim bir yaşında aileme gelip gittikçe orada mama sandalyesi almayı düşünüyorum oturak mi iyi sandalye mi oturak küçük gelir sonra diye düşündüm ama banyo yaparken de o iyi gibi kararsiz kaldim