Bebeğim altı aylık oldu ama ne yapsam sadece bir iki kaşık tadına bakıyor bırakıyor farklı zaman dilimlerinde deniyorum yine bir iki kalık alıyor sadece. beş buçuk aylıkken tadımlara başladık yine aynıydı şimdi de aynı ne yapacağım bilmiyorum ek gıdayı yediremiyorum bebeğime. Halbuki bakıyor ne yiyoruz meraklı da ağzını da açıyor iştahlı gibi de görünüyor saldırıyor gibi yapıyor sonra en fazla iki kaşık yiyor farklı farklı şeyler denedim yine aynı ne yapabilirim bi akıl var mı bebeği böyle olan çok endişeliyim