[silindi] evet bende ona gidiyorum ama en ihtiyacım olduğu zamanlarda ulaşamıyorum ne tlf açıyor ne msjlara dönüyor. Yüzüne vurdum iki kere ulaşamıyorum diye birinde taşınıyorum çok yoğunum dedi diğerinde de babam rahatsız onunla ilgileniyorum dedi. Milletten duyuyorum 7 gün 24 saat ulaşıyorlar doktorlarına şaşırıyorum bu doktorların hiç mi sıkıntı sorunları yok. Bu dediğim doktor hastaneye bağlı değil yakın arkadaşım götürüyor çok methetti özel kendi muayenehanesi varmış.