Slm hatunlar. Kızım bir hafta sonra 9 aylık olacak. Sabah 9 da kalkardı. Gün içerisinde 2 uyku yapardı ve Öğleden sonraki uykusunu yarım saat-45dakka uyurdu.yani gündüz toplamda enfazla toplam 2,5saat uyuturdum. Ama
birkaç gündür gündüzleri sadece 1 uyku yapıyor. Sizde durumlar nasıl? Acaba 1 uyku yaptırıp uzunmu uyutsam .sanırm 1 kez uyutursam sanırsam uzun uyur 2 saat felan uyur. Nasıl yapsam bilemedim ya🫤🤪