Bugün adetim gecikince test yapmak istedim
böyle enteresan bı sonuç çıktı. Bundan anlamayinca bir test daha yaptım oda bozuk çıktı, ama merak da etmiyor değilim. belki aramızda böyle olup hamilelik olan yada olmayan vardır dıe sizlere sormak istedim.