OptimusPrime Mdkakam113 Altın bir daha düşmez. Bir daha 400-500leri asla görmez mesela. Yükseldikçe o bantlarda kalacak. Seçime yakın mutlaka faizler düşecek, krediler verilecek, boş para basılacak yani işte aynı taktikler. Bundan sonra daha da altın fırlayacak.
2bebelimom_ Mdkakam113 Eylül’e kadar cıkacakmış Eylül’de çakılacakmış bugün bizim altıncı söyledi bilmiyorum ne kadar doğru
2bebelimom_ Miniminnak22 düşecek demek .😊 çıkacakmış ya önce düşse düşse ne kadar düşer ki yine bu seviyelere gelir heralde