GamzeDurmus evet canım mamayla uyuyorsa, gerçekten açlıktan uyumuyor demek ki. Hic canını sıkma, az az mama ver bence. Ben ilk mama verdiğimde iki günlük lohusaydim, ben ne biçim anneyim çocuğumu doyuramiyorum diye cok ağlamıştım 😂 şimdi gülüyorum. Çünkü bebek büyüdükçe emmesi güçleniyor ve o emdikçe gerçekten süt artıyor. Şimdi 3 buçuk aylık oldu, günde bir kez mamayı ya içiyor ya içmiyor. İlk günler biberon biberon içiyordu. Zamanla azaldı.