Ben meyveleri şekersiz kaynatıp az suyla tabi, blenderdan geçirip sıcak kapattım bir gün boyunca ters koydum sonra ışık almayan serin kilere koydum kışın vericem. Şeker katılmaması en doğrusu meyve zaten tatlı kayısı filan biraz ekşi oluyo ama bebeğiniz yemezse azıcık pekmezle tatlanır