Herkese kolay gelsin kendimi çok çirkin buluyorum tatbiki bu çevremden dolayı bana çirkinsin demiyorlar da dolaylı yollardan diyorlar a iste sen Demet Özdemir’e bemziyusun 5 dk geçiyor magazinde görünce ay bu kadın da çok çirkin ya diyor o an benim bütün morel yerle yeksan benimkini hisseden var mı çünkü bn bıktım esnetik olmayınbile düşünüyorum sıkıntım olmamasına rağmen