Bizim çocuk doktorumuz vermememizi söylemişti. Fakat ben yazdırdım. 3 yaşında niyetim bir şeyler öğrenmesinden çok. Arkadaşları olsun, paylaşmayı bilsin, oyunlar oynasın, güzel vakit geçirsin. Göndereceğim yerden çok memnun kalacağımı düşünüyorum bakalım ☺️ 5 Eylül’de başlayacak 🌺