elisam_07 Guernica kesinlikle saklama kapları en çok lazım olan şey oymuş evlendikten sonra fark ettim 😅birde gündelik tabak bardak
Alparslan616161 Guernica vala fazla bişiye gerek yok bence eve girince eksikler gözle görülünce tamamlanır 1 sene oldu evleneli hani akıl verenim olmadı 4 takım granit tencere aldım sadece 1 kutusunu açtım 4 takım yemek takımı aldım 2 takımı açtım hani dolaba yerleştirince kullanınca anladımki çok gereksiz fazla şey almışım nevresim takımı havlu felan gerekli onların fazlalığı iyi
Elizgenc58 Guernica dolap doldurmak için malzeme almayın derim şimdi taşınıyoruz hepsi gözüme fazla geliyor o derece yani ama yok Ok misafirimolır dersen ne görürsen al
sademinannesi Guernica bardak, çatal kaşık takımı, yemek takımı, tencere seti, saklama kabı, bornoz takımı, bolca havlu, nevresim, pike
Bety Az eşya çok huzur başlıca eşyalar alınmalı benim fikrim çok eşyam var sıra gelmiyor kullanmaya kaldırdım koyacak yer olmadığı için