Benim de oğlum bugün 9. Ayına girdi 4 dişi var ama salyası inanılmaz arttı ve eli sürekli ağzında ben ek gıdadan dolayı sindirim sistemine bağlamıştım dişte mi yapıyormuş 🙄 bizimki ishal şeklinde değil katı yapıyor eskiden gün aşırı yapardı şimdi günde ortalama 4 5 kere yapıyor onu da mesela ilk 3 tanesi azıcık azıcık leke gibi sonuncuyu biraz daha dolu yapıyor sabah kontrole gideceğiz doktora bir sorayım bakalım