Merhaba herkese, ablam 30+5 haftalik. Geçen sene 31 haftalıkken kanama olup 34te bebeğin.plesantadan ayrılması ile bebeğimiz iki saat sonra vefat etti doğduktan sonra. O zaman da Nidicart kullanıyordu. Ablacığım şimdi de kasılması dan dolayı aynı ilaca başladı ve biz korkuyoruz aynı şeylerin tekrarlanmasından dolayı Böyle olup saglikli doğum yapan ya da bu durumun tekrarlandığı gebeliklerin oldu mu