Hanımlaaar iyi geceler. Belki başınıza gelmiştir sormak istiyorum. Ben doğum yapalı 52 gün oldu. Bu ayın 19unda 40 günü doldurduk kanamam bitmişti sarı-beyaz arası bir akıntım geliyordu. Ama geçtiğimiz pazar gününden beri yani 5-6 gündür kanamam var. Bazen tam geliyor, bazen peçeteye sildiğimde geliyor onun dışında akmıyor. Adet mi değil mi diye anlamak için haftamın dolmasını bekliyorum. Bazen kahverengi bazen normal geliyor. Bebeğimi emziriyorum ilk oğlumda 10 ay hic regl olmamıştım o yüzden bunun ne olduğunu anlamadım. Normal midir bu ? Adet midir, emzirirken adet olabilir miyim ? Yoksa doktora mı gitmeliyim bilemedim. Şimdiden teşekkürler. 🌸