Plastikkupa 7 aylık oğlum var . Geceleri çok aşırı uyanmaya başladı. Açlıktan ise gece maması deneyeyim dedim sevmedi beğenmedi koyu diye galiba bilmiyorum işitemezsin . Tariften daha sıvıl yaptım aslında ne yapıcam bilmiyorum ya