Kızlar kızıma aldım 7 takım bu seneden de 2 3 tane büyük takımı çıkar 10 takım olur yeterli mi sizce 3 buçuk yaşında olacak 3 4 aldım sadece 1 takımı 4 5 yaş hatta kışlıkları da sezon sonundan ayarladım fiyatlar ateş pahası sezon başı yoksa ben yazlıkları takım başı 55 e getirdim %40 kuponla daha neler alınmalı sizce