Aynı durumdayız. Yanında otururken hatta kucağımda bile ağlıyor bazen. Sürekli kucağıma tırmanıyor. Gündüz uykusu neredeyse yok. Odadan çıktığım anda çığlık çığlığa ağlayarak emekleyerek geliyor. Asla yalnız kalmıyor. Diş çıkardığını düşünüyorum ben de ama korkuyor da. Ne yapacağımı şaşırdım. Bilen birileri yaptıklarını paylaşsa.