Merhaba kızlar, 10 gün önce 2 yaşında oğlumda ishal oldu 3 günün sonunda 39.8derece ateş gördük. Hastanede bakteri kaptığını söylediler ve fitil verip gönderdiler. Ertesi gün ben eşim kayınvalidemde hastalandık. Hepimiz 2şer doz aşılıyız. Tat koku kaybı olmadı ve hiç şüphelenmedik koronadan. 3 gün geçti halen sırt bel ağrılarımız geçmeyince teste gittik pozitif😞 ben Almanya’dayım 5 gün karantina verdiler. 3 gün geçti aslında bulaştırılıyorum geçmiş mi oluyor? Tahmini kaçıncı günde negative döner? Allahtan oğlum iyileşti çok şükür. Önerileriniz nedir hızlı atlatmak için?