Arkadaşlar 8.5 Aylığız önceleri sütüm çok diye yakınırdım çnkü dakka başı emziriyodum ama 5.5 aylıkken işe başladım sağıyordum iki göğsümden toplam 150cc çıkıyordu ama şuan hiç sütüm yok ve sürekli mama vermek zorunda kalıyorum ek gıda yiyo ama doyumluk olmuyo oda emiyo beni süt gelmeyince sinirleniyo bırakıyo peşine mama yapıyorum 150cc içiyo. Ama ben sütümü artırmak istiyorm çay vs kullanıp fayda gören varmı 😔