Eylulll bişey olmaz inşaAllah bizimde 3 aylık kontrolde yapışıklık var dendi bende sürekli kontrol ettim hatta tam açamadığım gibi(doktor bacaklarını karnına ittirip iki parmağıyla açarak kontrol ediyor) panik oldum yavrum mışıl mışıl uyurken ben onu kafaya takıp sabaha kadar uyuyamadım sabah ilk iş götürdüm muayeneye meğer ben açamamışım içim rahatladı sonra uyuyamadığıma hayıflandım üzülmeyin panik yapmayın dikkat edin kontrol edin sadece zaten müdahale gerekirse doktor sizi yönlendirir üzülmeyin diyorum çünkü benim sütüm azaldı o günden beri kendimi suçlayıp çok ağlamıştım geçmiş olsun🙏🏻