Kızlar merhaba bebeğim biraz düşük kiloda doğdu 7 mayısta temmuzda 2 aylık kontrolde kilosu 4 640 boyu 53.5 baş 39. İnternetten hesaplama aracı yaptığım zaman düşük çıkıyor anlamadım doktor iyi dedi ama internetten bakınca kafası büyük doktora danışın filan yazıyor