Lilyumm İyi akşamlar kızlar bebeğime 0-6ay aradı avent ultra air emzik aldım ilk zamanlar kullandı sonra almak istemedi öğürüyo kuscak gibi oluyo şimdi farklı bi emzik almak istiyorum önerileriniz neler?
Rdn Lilyumm benimki de almadı sonra da alması çok zor Bıraktırması daha zor diye iyiki almadı diye avutuyorum kendimi😂
Banukpr Lilyumm benim kız da ilk başlarda bibs tuttu biraz sonra bıraktı emmeyen. Bebek emmiyo bende bir sürü emzik denedim ama sonunda pes ettim benim mememi emzik gibi emiyo şuanda
ikizprensesannesi Lilyumm bibs emziği deneyin benim bebeğimin teki de öyleydi gaz koliktı üstelik hiç tutmadı emziklerden sadece bibs tuttu kavulcuk uç trend yolda bulabilirsiniz ayına göre
Merveeemeeliss Lilyumm benim kızım da ilk 3 ay tutmadı geçen gün biborona su koydum çok çok az bişi emdi sanırım hoşuna gtti snra nuk emzik verdim tuttu bebek isteğine bağlı bence çok şey yapmayın ara ara deneyin tutarsa tutar
Lilyumm Merveeemeeliss tamam canım bide öyle deneyim olmadı inşallah tutar uyumakta güçlük çekiyo emzik alırsa daha kolay olur diye düşünüyorum