4 aylık oglum var mukuslu kakadan dolayı gittik kaka tahlilinde gizli kan çıktı. Doktor küçük bebeklerde alerji testinin doğru sonuç vermediğini şimdilik süt ürünlerini kesmemi söyledi. Başka bir çocuk alerji uzmanı da diyete karşı olduğunu sütün kalitesini düşüreceğini söyledi. Sizler nasıl büyüdünüz bu kadar kaka inceleyip durmayın dedi hatta, 😁 bir liste verdi yavaş yavaş diyeti açmam için bir kaç hafta sonra açacağım. Çok yoğun bir kanama olmadıkça ya da vücudunda yoğun bir kızarıklık döküntü olmadıkça tekrar gelmenize gerek yok dedi. Sizler ne düşünüyorsunuz tecrübeli anneler?