Firstlady Sezeryan işe doğum yaptım hamileliğimde 20 kilo aldım şuan bebeğim 1 aylık oldu karnımda kalan şişlik için lohusa korsesi kullanmalımıyım? Korse kullan yoksa o karın kalır diyenler de var korse kullanırsan kaslar çalışmaz daha zararlı karnın gitmez kalır diyenler de var hangisine inanıcam bilmiyorum tecrübeliler yardımcı olabilir mi?? Birde eğer kullanılacaksa komple giymeli korse mi yoksa sadece bele bağlanan korse mi olmalı?
Zeynep3459 Firstlady ben normal doğurdum doktorum kullan dedi belden bağlamalı kullandım işede yaradı
Norveckizi Benim de kafam karışık o konuda ya normal doğum yapcam bende aksilik olmazsa tabi… Ne zaman kullanmaya baslayacaz filan hiç blmiyorum
Firstlady Norveckizi doktoruma sorduğumda kendini iyi hissediceksen kullan ama hiç bir faydası yok dedi kesin bi cevap bulabilsek keşke
Rdn Firstlady ben 2 ay falan taktım gün içinde sıkılana kadar bedeninizşe ilgili ne kadar sürede işe yarayacağı ben hala aklıma geldikçr nadiren de olsa takarım
Zeynep3459 Norveckizi ben doğumdan 4-5 gün sonra başldım kullanmaya göbek tamamen gitmedi tabikide yağlı kısım kaldı ama işe yaradı yine