_Princesmom_ ilk doğduğunda bizimde vardi gittik doktora sorduk normal sen yinede çok sırt üstü yatırma tükürük birikiyor gaz oluyor o yüzden hırıltı olur demişti, ilerleyen zamanlarda bende iyice anladım dikkat ettim baktim ki beslendikten sonra oluyor ses gazini cikarinca daha olmuyor. 4 aylık olduk hala var yani bi sıkıntı olmadı bugüne kadar