umut2307 ilk süt şekerli olandır şefafa yakındır daha sonraki 2.gelen süt yağlı ve doyurucu olandır . 6günlük bebek zaten nohut kadar midesi 2kaşık gelse yetiyor. Emdikçe çoğalacak yeter ki çocuğa memeyi esirgemeyin gelmiyor diye . Meme uyarıldıkça beyne süt üret talimatı gidiyor . Bol bol bebeğinizle ten teması kurun 15-20 dk ile emzirin . Yeri geliyor 5dk ara ile emzirdiğim oldu bağırdıkça ver memeyi . Ben faydasını gördüm hala da çok şükür oğlum yaşına giricek emzirebiliyorum 🙏🏻 lütfen bol bol emzirin süt olsun olmasın . Ha baktınız doymuyo mu 30cc mama Golden goat veya hipp bebekler bunların tadını beğeniyor . Meme reddi olmaması için Avent in anne göğüsü gibi olan biberonu var indirimli olan bir yerden temin edin derim . Mama bebekler tarafından zor sindirildiği için uzun süreli tokluk sağlar bu nedenle aaa bak doydu açmış olgusu oluşmasın . Bebeklerin ilk refleksi emmek tek bildikleri şey şuan bu ve sizin kokunuz onun en ihtiyaç duyduğu tanıdık şeyler olduğu için sık sık kucağınızı ister emmek ister. Sağlıcakla büyütün inşallah🙏