ikikizannesi kisiden kisiye degisiyor aslinda. Ailemde herkes ben eşim dahil 3 doz aşılıyiz. Martta olduk ilk bende bogaz agrisi ve hapsirma basladi doktoruma gittim faranjit gibi ama korona da olabilir bu siralar bu belirtiyle gelen cok takip et kendini dedi ilac falan verdi işte. Ertesi gun ben full yattim gozum acilmiyodu basim agriyodu halsizlik vardi su dahi alamiyodum yani. Aksamina kizimda sadece anlık ateş oldu calpolden sonra indi daha tekrarlamadi Allah’tan. Benden 3 gun sonra annemde siddetli bas agrisi basladi ama kadin sadece yatmış yani kalkamadan o agriyla. Bide titreme oluyodu annemde. Annemden bi gun sonra kiz kardesim ve eşinde ates titreme oldu sonra onlarda tat koku gitti. En son babamda sadece tat koku gitti. Yine de cok sukur oyle agir olmadi yani