Merhaba güzel anneler ilk bebeğim bugun itibariyle 4 ay 3 gunluguz hem dış hem atak haftası baya mizmiz sancılı geçiyor.ogluma hem mama hemde meme veriyorum.neyse esim zaten sorumsuz evde tek bakamadigim için annemlerin yanına geldim.burasida ayrı dert.anneme bi baktim tüm meyvelerin tadına baktirdi.yani damaklarina deldirdim ilk başta.
Ertesi gün ise yogurt çorbasının suyundan 2 yada 3 yemek kaşığı yedirdi.oglumda iştahla yedi.bugunde kakaolu bisküviyi suyla ezip mama gibi yapmış onu yedirdi.ben yok dedikçe yapıyorlar. Yoruldum inaninki. Sizce bukadar erken geçince bi zarari olurmu