Beyzasmom ayakkabı bence en önemli şey. Kıyafet leke oluyor küçülüyo onda kaliteli birşey almasana anlarım ama ayak sağlığı valla çok önemli. O yüzden ayakkabıda ucuza kaçmamakta fayda var. Igor al bence olmuyorsa vicco da daha uygun fiyatlı ortopedik ayakkabı sandalet var. Birde kinetikste ortopedik terlikler var çok rahat