1bucuk yaşında ikiz kızlarım var ikiside sallayarak uyıtuyorum park beşikler beni çok yoruyorlar artık yatağa alıştırmak istıyorum nasıl yol izlemeliyim tecrübe li anneler den fikir almak istiyorum tek bakıyorum ve çok inatlar uykuları olduğunda mızırlanıp aglıyorlar sallamadan uyumuyorlar nere gıtsem beşikleri de götürmek zorunda kalıyorum 😢 beni en çok yoran bu durum