Kızlar namaza başlamak istiyorum Allah nasip ederse ama bebeğim 3 aylık hiç. Yalnız bırakmıyorum evde. Sürekli aynı odada beraberiz. Artık gündüz uyanık kalma süresi de arttı. Sıkıldığında ağlamaya başlıyor.
Şimdi düşünüyorum namaz esnasında da yaşarsam nasıl olur diye. Namaz kılanlar siz nasıl yapıyorsunuz? Bebeğiniz uslu duruyor mu?