Çok küçükmüş gerçi ama başka çocuklarla biraraya geliyorsa şu ara Adenovirüs salgını var. Benimki 1,5yaşında üç dört gündür ateşi 39’lara çıktı ve 3saatte bir calpol ve pedifenle geçirdik. Ama sosyalleşmiyorsa bişey bulaşma ihtimali zor, başka bişeydir.