Kızlar iyi akşamlar 🌼 salı günü uçağımız var kabin boy valizim var sadece,bagaj vermeyeceğim ve baston bebek arabası.Sormak istediğim şu uçağa girişte hosteslere teslim ettiğimiz bebek arabası bagaja mı gidiyor? Bir yerde okumuştum çıkışta bebek arabamız hazır olsun denildiğinde uçakta bir yerde turuyorlarmış doğru mu? Uçan anneler cevap bekliyorum sizlerden❤️