45 gün önce spinal anesteziyle sezeryan oldum belim çok kötü bebeğim durmuyor sürekli kucakta ya da ayağımda sallıyorum gün içinde hiç dinlenme fırsatım olmuyor belimin ağrısı bacaklarıma vuruyo ve belim uyuşuyo ne kadar sürecek bu durum çok yoruldum doğum sonrası süreç daha çok yıpratıyo sanki