balkizannesiiiii oğlum 8 aylık olacak bu ara kaşığa ağzını açmıyor doktors söylediğimde de 4 saatte bir değil gerekirse 6-7 saat aç bırak dedi. Dedim ne 4 saati bu çocuk 2 saati yanlışlıkla geçireyim kıyametler koparıyor nasıl aç bırakayım 6 saat diye..
Herhalde bi şey var ilk başlarda 2 saatte bir ya sonra belli bi aydan sonra 4 saatte bir emmelerini-yemelerini bekliyorlar ama pratikte öyle olmuyor işte