bebeğim memeyi tam kavramıyor sadece ucundan tutuyor. Doktor dil bağı dedi ama operasyonluk kadar değilmiş. Ne yapcam bilemiyorum çok zorluyorum kahverengi kısmıda alabilsin diye bu seferde meme reddi yaşıycaz diye korkuyorum. Göğüs uçlarım acıyor. Karnı doyuyor kilo alımıda iyi şükür. Önerebileceğiniz bişi var mı? Bu arada 2 aylık bebeğim