Aycnn- 3 buçuk ay önce sezaryen ile doğum yaptım doğumdan yaklaşık 50 60 gün sonradan adet oldum adetim bitti bir hafta sonra tekrar bir kanama oldu ama bu ay adet olmadım bu durum normal mi acaba doğumdan sonra böyle olması