Askin07 evet canım yatması gerekiyo ben tam 3 hafta çektim her haftalık kontrolünde 1 gece yatıp çıkıyorduk artık oradaki hemşireler tanıyordu bizi son yattığımızda 2 gece kaldık değerleri düşmesi gerekiyo sürekli emzir saat başı emzir gerekirse o ışıktan alma onu sağ sütünü öyle ver yetmiyor mu sütün mama ver yeterki aç kalmasın benim doktorum böyle söylemişti bizim değerimiz 16-18-13tü çıkarken de 5di sakın emzirmeyi bırakma evde de 2 saatte bir uyandır dedi erkek çocukları testislerine soğukluk gelince sevmezlermiş bebek hemşiremiz söylemişti uyanması için hep altını açıp ıslak mendille uyandırırdık