Canlar oğlum 6 ay 11 günlük biz doğduğundan beri uni baby ıslak mendil kullanıyoruz 0-6 aylık olanlarından şimdi oğlum 6 ayını doldurdu yA 6-12 ye yani 2 numaralı ıslak mendile geçiş yapmam gerekiyo mu geçenler var mı ya da devam mı ettiniz ne yaptınız??