Akşam eşimin arkadaşının Doğum günü var
esımı yalnız bırakmak ıstemıyorum
bır anne ve es olarak gıtmek ıstıyorum bebegım emiyor
gıtmekten korkuyorum ama eşimide yalnız bırakmak istemiyorum bana bir akıl verin gidersem nasıl emziricem napıcam bebek durmazsa nolacak deneyimli annelerden akıl istiyorum